Milostný trojúhelník ve Vile: Tohle nemohlo dopadnout dobře!

Úterním večerem začaly Thomasovy krušné chvíle – nejenže získal nejvíc palců, ale do Vily za ním přišly dvě jeho lásky: Zdeňka a Sabina. Už od začátku bylo jasné, že tohle nemůže skončit dobře!

Během středy vyplouvaly na povrch nejrůznější informace – zhrzená Sabina je pouštěla ven bez ohledu na to, zda to Thomasovi ublíží, či nikoliv! To je celkem fér, když on si před svou expřítelkyní, s níž se rozešel po 3 letech během přímého přenosu, klidně cukruje se Zdeničkou, kterou zná zhruba měsíc!

Sabina promluvila

Sabina mluvila o tom, že už by se k Thomasovi nevrátila: prý to udělala asi 6x, ale až teď poznala, jaký je to parchant!

Sabina Evě a Vladovi: „Seznámili jsme se přes internet… řekla jsem si, že to zkusím. Rodičům jsem nejdřív tvrdila, že to je kamarád, to mi bylo 17, pak jsem se přiznala – máma šla k němu do baru a začali si tykat. Mamce je teď 40. Měli ho rádi, ale po tom, co udělal teď, jim nesmí přes práh!
Než šel do Vily, říkal, jak mě miluje, že se tu nezamiluje! Je mi trapně, k smíchu, mrzí mě to – byli jsme spolu tři roky, bydleli jsme spolu! Lituju, že jsem kvůli němu přerušila školu, plánovali jsme rodinu, snažili jsme se o to.“

Eva říká, že to je levák. Je jasný, že to zamrzí, zabolí, ale vybral si sám. Zdeňka podle ní není blbá, ale vyčuraná. Ptá se, zda jí dal facku.

Sabina: „Nejenom facku, víc než facku, dostal se mi na Facebook, tam vše zjistil a dostala jsem to, co jsem dostala. Dokáže být agresivní.“

Eva: „Lucku přivřel ve dveřích, mně vysypává šminky, krtečkovi kroutí čumáčkem… On mi tady pije krev a to co udělal při hře na indiány!? Leští si prdelkou gauč, takto se hraje o pět mega? Jeho sem poslali a je na Havaji?“

Co cítí Zdenička?

Zdeňka: Já těžko rozdejchávám Sabinu!

Thomas: „Já jsem rád, že žárlíš.“

Zdeňka: „Nežárlím, nic tam není. Jak jsem vypadla, tak se to přerušilo. Je to jiné… Těšila jsem se na tebe, ale pak hlavně na to, že si tu uvařím kafe. Já jsem tady měla najednou svoje doma. Postel, šuplík, pak vypadneš, přijdeš o ten pomyslný domov. Neříkám, že jsem sežrala moudrost světa. Vypadla jsem a jsem zpět. ... Já se šíleně bála si vzít Nikol, tohle byl můj sen se sem dostat. Ale nikdy toho nebudu litovat, bála jsem se toho, že s ní vypadnu, ale jak se mohu stydět, že jsem vypadla s holkou, která to umí…“

Brigády online - výběr u nás

Thomas: „Tak já nevím, mám si vzít toho Vlada? Ale chceš, abych se vrátil?“

Zdeňka: „Na to ti nebudu odpovídat…“

Sabina zabojovala, ale bezúspěšně

Sabina se však jen tak nevzdává! Za Thomasem přišla do ložnice a chtěla slyšet, jestli mu chybí.

Thomas: „Já se fakt zamiloval!“

Romana a Nikol pak musely Sabinu utěšovat a Thomas lítal od ní ke Zdeničce a nevěděl, co dřív!

Sabina: „Je to hajzl prostě.“

Thomas: „Sabi, jestli chceš, tak si tě zítra vezmu do Duelu, tak tady neplač.“

Sabina: „Nemám na tebe nervy, nemám. Tři roky a on to zahodí kvůli silikonový krávě. Tak co to je?“

Romana: „To je Vila.“

Nikol: „Věř mi, že za pár let budeš mít frajera, že se budeš divit.“

Romana: „Já mu to řeknu – jsi obyčejný hovado!“
LIKE :-D



Akční letáky