NeVyVolená samička Zdenička: Autoerotika s flaškou od vína!

Svého VyVoleného svalnatého samce nechala ve vile a sexu se jí na svobodě nedostává! Silikonová samička Zdenička (25) na party promluvila o tom, jak zvládá sexuální abstinenci. Nebudete věřit, co vše tahle dovádivá dračice dovede použít k sebeuspokojování!


„Už asi devět týdnů nic nebylo, naposledy jsem měla sex asi čtrnáct dní předtím, než jsem šla do vily. Spala jsem s kolouškem,“ svěřila se Zdeňka reportérovi Blesku.

Nejsem davajka
Jak to ex-VyVolená zvládá? „Hodně těžce! Chuť by byla, ale já nedám jen tak někomu!“ smála se bývalá soutěžící.

Zdeňko, Zdeňko, kolik že to máš zářezů?
„Narodila jsem se 16. září, takže můj šestnáctý musí být opravdu výjimečný,“ vypočítávala Zdenička své dosavadní zářezy. Na sexu je totiž doslova závislá! Se svým bývalým si prý nejvíc užívali v autě! Zdeňka jejich společné hrátky, které si dopřávali prý až 4x denně, nazývá příznačně „autovztahem.“

Brigády online - výběr u nás


Autovztah, autoerotika…au!
Teď ale chlap není, a tak se Zdenička musí podle svých slov uspokojovat 3x denně sama! Na tom by ještě nebylo nic neobvyklého, kdyby k tomu nepoužívala poněkud netradiční erotické pomůcky. A co že tahle vilná víla z vily k autoerotice používá? „Vibrátor a flašku od vína,“ prozradila červenající se Zdeňka!
zdroj: blesk.cz
LIKE :-D



Akční letáky