VyVolení budou VyKulení: Do vily míří NOVÁ DVOJICE soutěžících

Skupinu VyVolených posílí další dva soutěžící. Dvojice VyVolených do hry vstupuje  na divokou kartu, kterou v rámci pravidel uděluje tvůrčí tým. Dosavadní VyVolení se tak mohou těšit na velké překvapení a není vyloučeno, že v průběhu show zažijí ještě něco dalšího.

O pět milionů se utkají čtyřicetiletý muž mnoha tváří Jan Filipenský a padesátiletá kartářka Zdeňka Regina Soukupová.

Jan Filipenský je umělec na volné noze, živí se děláním fire show a předváděním své síly. „Neskromně mohu prohlásit, že jsem nejlepší chrlič ohně v zemi. Také se zabývám siláckou show, můj rekord je takový, že jsem v zubech za opasek udržel muže vážícího 195 kilogramů," řekl Jan, který sám má 205 centimetrů a budí velký respekt. Jan je svobodný, ale podle svých slov je dva roky šťastně zadaný. „Mám dva velké nešvary, jeden jsou ženský a druhý je žrádlo," žertoval nový VyVolený.

Brigády online - výběr u nás

Kartářka Zdeňka Regina Soukupová je pro změnu rázná ženská, která se s ničím nepáře. Romaně tak možná přibude ve vile rovnocenná sokyně. „Do 38 let jsem dělala černou magii, byla jsem zlá čarodějka, pak nastal zlom a od všeho jsem se očistila," prozradila víkendová čarodějka Zdeňka, jejíž velkou vášní je nakupování. „Občas se mi povede to, že koupím největší kýč, jaký v obchodě najdu. Průšvih je ale hlavně to, že neudržím korunu," přiznala kartářka.

Uvidíme, co tahle dvojice předvede v televizi.

LIKE :-D



Akční letáky