Do vily přišel lékař: Thomas je v karanténě! Žádná vyrážka od Zdeničky.

 Víme, co mu je! 
Skončila legrace, do vily totiž přišel lékař! Při preventivní prohlídce soutěžících se ukázalo, že Thomas nechytil žádnou vyrážku od Zdeničky, jak si soutěžící šuškali, ale dostal pásový opar. VyVolení tak museli začít celou vilu deizinfikovat a obávají se, kdo všechno infekci chytne.

Doktor Bažant si udělal ordinaci z velké ložnice, kam soutěžící postupně chodili na preventivní prohlídku. Předtím ale konstatoval, že vila je rozhodně s čistotou a hygienou na štíru. Tohle se jen tak nevidí.

Thomas asi tušil, že s ním není všechno v pořádku a začal se před prohlídkou utěšovat: "Teď přijde a řekne, že musím na izolaci. No aspoň si tam psychicky odpočinu." Doktor pak byl nucen rezignovat na lékařské tajemství, protože ostatní se musí Thomasově nemoci přizpůsobit. Pásový opar není žádná legrace.

Pacient bude bydlet v malé ložnici, používat svůj vlastní záchod a všechny společné prostory se musí dezinfikovat. To mají VyVolení velikou radost, čeká je nedělní úklid!

Nejvyděšenější je ovšem Lucka. "Já jsem se s ním včera objímala. Byl celej zpocenej a hrozně po mně lez. Já jsem se pak umyla, ale jenom vodu, rozumíš, žádnou dezinfekcí. Co když jsem to chytla?" svěřovala se holkám.

Jako pořádná potvora se ukázala Romana, která se bavila představou, že by od Thomase virus chytil Vladko. Oba by pak museli být v karanténě v malé ložnici a vzhledem k tomu, jak se nesnášejí, by to asi bylo pořádné peklo.


LIKE :-D