Velký stratég Vladko: Opustil vilu, vrátil se a zdrtil Thomase

Thomas si myslel, že zabil dvě mouchy jednou ranou... V pátek se v Duelu zbavil své nenáviděné soupeřky Mirky a v sobotu z vily dobrovolně odešel Vladko, protože se cítil být psychicky vyčerpaný. Jenže radost netrvala dlouho...

Ukazalo se totiž, že Vladko pouze plnil úkol, který mu produkce dala. Podle informací měl vilu původně opustit pouze na hodinu, ale nakonec se celá záležitost protáhla na téměř čtyři hodiny.

Hlavní aktér úkolu z něj rozhodně nadšený nebyl. „Nerad si hraju s city ostatních, a i když se bojím, že už mi nebudou věřit, riskovat musím,“ svěřil se nám. 

Thomas se po Vladkově odchodu sice radoval, ale největší stratég ve vile mu to pěkně vrátil. "Kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá!" prohlásil. V sobotu ráno se prý probudil s myšlenkou, že požádá štáb, aby mu umožnil vilu opustit. To samé už totiž jednou vyvedl Thomas a všechny tím pěkně vytočil. Nejvíc Vladka ale otrávilo, že se jeho největší soupeř vrátil v pátek z Duelu zpátky do vily. To ho přimělo jednat. 
"Chtěl jsem se dozvědět, jak budou ostatní reagovat. Je to hra... tentokrát moje," prohlásil. Nejvíc se prý bál, jak jeho vtípek vezmou jeho oblíbenkyně Eva s Pavlínou, nakonec se ale otřepal a řekl: "Ale je to hra a já jsem hráč. Chtěl jsem to Thomasovi vrátit."
Jak k odchodu došlo?

Uprostřed společného úkolu přišel do vily dopis, ve kterém stálo, že Vladkovi produkce nakonec vyhovuje v žádosti opuštění vily a má si okamžitě sbalit vše, včetně svého oblíbeného křesla! „Teď je to Váš boj!“ komentoval svůj odchod Vladko.

Z vily spěchal tak, že se málem s ostatními ani nerozloučil, tak mu zřejmě bylo mizerně. Thomas se navíc svou škodolibou radost ani nenamáhal skrývat, radostí si mnul ruce a nevynechal jedinou příležitost, aby si do odchodu svého největšího konkurenta rýpnul.

Naopak nejhůř Vladkův odchod snášela Eva, která se psychicky úplně sesypala. "Já odtud snad půjdu rovnou do blázince. Zvedá se mi z nich žaludek," plakala. Kyselé obličeje ostatních, když se Vladko vrátil, jí však všechno vynahradily.


Vladko při odchodu z Vily
LIKE PRO VLADKA :-D