Zdenička strávila noc s jiným a říká: Thomase nemiluji!

 PLASTIKOVÁ NANYNKA SI NAŠLA LEPŠÍHO .... A BEZ DLUHŮ 
Thomasovi se hroutí svět před očima! Nejdřív ho z boje o milionovou výhru vyřadil jeho protivník Vladko, se kterým se nesnáší, a teď zjistil, že jeho Zdenička strávila noc s jiným. Kráska, která si ke svému vzhledu dopomohla plastikami, navíc šokuje: „Thomase nemiluji!

Takový konec boje o pětimilionovou výhru v reality show si potetovaný svalovec Thomas Castello určitě nepředstavoval. Jeho zarytý protivník Vladko ho totiž vyřadil výhrou 80 % zaslaných hlasů. „Nečekal jsem, že to bude o tolik,“ přiznal.

Že pustí Zdeničku, mi neřekli
Jenže i po jeho vyřazení zahýbala produkce reality show s jeho životem. Jeho bývalku Sabinu a novou lásku Zdeničku totiž pustili z Vily hned den po duelu. „Zdeňku jsem nevyzvedl, protože mi produkce VyVolených nedala vědět o tom, že opouští Vilu. Asi to chtěli udělat zajímavější pro diváky,“ řekl Blesku láskou zaslepený Thomas.

Zdeničce věřím
Zdenička po odchodu z Vily opravdu nezahálela. Přijel si pro ni kamarád Michal Šeda, který si ji ihned odvezl k sobě domů. Společně vyvenčili pejska a Zdenička u něj přespala. „Pana Šedu neznám a v životě jsem ho neviděl. Zdeňka tvrdí, že u něj spala jen jednu noc, a to, když on nebyl doma. Hlídala mu psa. Já ji miluji, ale je pravda, že jsme si nic neslibovali. Zdeničce věřím,“ prohlásil Thomas.

Brigády online - výběr u nás

Thomase už nemiluje
Thomas se nakonec se Zdeničkou setkal až včera, před natáčením Noční show. Vyměnili si ale jen letmý polibek. „Potkali jsme se až v neděli, protože se cítím unavená a vyčerpaná ze všeho. Něco jiného byl vztah v reality show, a něco jiného je pravá realita,“ řekla nám Zdeňka. „Thomase mám ráda, ale nemiluju ho! Uvědomila jsem si to po odchodu z Vily,“ uzavřela. Tohle musí bolet i takového svalovce, jako je Thomas.
■  zdroj: blesk.cz





LIKE :-D



Akční letáky