Soud VyVolených s hvězdným reportérem: Dostal podmínku! Za trest půjde dohola

Hvězdný reportér Blesku Thomas Kruchina (26) je ve vile nováček. Tu a tam nedopatřením poruší nějaké to pravidlo. Boss Thomas (38) mu to jen tak neodpustil a svolal nad naším vyslancem ve vile soud, kterému předsedal. Panice Ládíka (21) pověřil obhajobou!

Produkce Thomasovi v předešlých dnech za trest zakázala fén a všechny další kosmetické výrobky. Ten je ale chtěl přelstít. Fén je nutnost! „Kašlal jsem celý večer, jsem nachlazený, proto jsem si vyfénoval hlavu, nemohl jsem si dovolit jít ven s mokrou hlavou, dostal bych zápal plic!"

Náš Thomas má své věrné zastánce!
„Já si myslím, že obžalovaný má velmi vysoký životní standard, co se týče svého vzhledu. Pokud by měl být nějak potrestaný, tak nějak jinak,“ stavila se na Thomasovu stranu Lucinka. Za hvězdného reportéra zabojoval i obhájce Ládík: Ten se za něj zaručil a Thomas tak vyvázl jen s podmínkou.

Pěkně přísná podmínka!
„Za každé další porušení pravidel si ustřihneš centimetr svých vlasů,“ zněl finální verdikt soudu VyVolených. Na fén a své krémy teď na pár dní nadobro zapomeň! „Přišel s velkým sebevědomím. Možná, až odsud odejde, tak o sobě taky bude pochybovat,“ zamýšlela se nad Thomasovým osudem jeho pronásledovatelka "psychožena" Romana.

No, my věříme, že Thomas je borec a tuhle drobnou nepříjemnost levou zadní zvládne! VyVolení se s ním ještě mají na co těšit!
LIKE :-D