VyValená máma Romana: Nechutná exhibice vyprovokovala hvězdného reportéra! Drsná hádka

Kde vystrčeno, tam je dovoleno! VyVolená máma Romana (32) včera nad ránem odhodila svršky a poslední zbytky soudnosti a odhalila své přetékající pětky ve sprše. Hvězdný reportér Blesku Thomas (26) byl její erotickou show tak zaskočen, že ji začal okamžitě umravňovat a vznikla z toho další brutální hádka!

Všechno začalo ve chvíli, kdy se hvězdný reportér Thomas pustil do mámy Romany za to, že se ve vile zbytečně odhaluje a ztrapňuje tak svoji 12letou dceru!

„Lucinka je mladá a má co ukázat a né máma od rodiny,“ vyjel na Romču. „Já jsem jen dělala show, byl to úkol!“ „Kdybych ti řekl, ať vykouříš Thomase, tak to taky uděláš?“ nešetřil ji.

Romana se snažila všemožně svoje chování obhájit, ale bez úspěchu. Když jí začaly docházet pochybné argumenty, spustila ječák, který gradoval tak, že málem ve vile praskala okna i zrcadla.

Ládík a jeho pytlík
U VyVoleného Ládi (21) péče o vlastní vzhled neokupuje zrovna přední místa na žebříčku priorit. Hvězdný reportér Thomas (26) strávil v jeho smradlavém tričku několik nepříjemných chvil. To by ale zdaleka nebylo to nejhorší! Ládík včera večer neuhlídal poklopec a Vladko hned podrobil pečlivému zkoumání! „Je to nechutné,“ zhodnotil to posléze.

Já se na to nechci dívat!
„Láďo, vem si prosím kalhoty, já se na to nechci dívat,“ hodnotila obnaženého soutěžícího Lucinka (26). „Já se na to nechci dívat, mně to taky vadí,“ odsoudil jeho exhibici Thomas. „Láďo, je to pravda. Pytel ti tam visí, otírá se ti to o tu látku,“ kroutil hlavou nad nechutnou podívanou Vlado. Tím ale příšerné představení neskončilo.

Podívejte se, jak tenhle neuvěřitelný výstup dopadl ve videu!


LIKE :-D