VyVolená Eva má problém! Zpronevěřila miliony, lhala okradeným, když jí brečeli do telefonu, tvrdí její známý

 KDO JÍ NYNÍ VĚŘÍ ??? 
VyVolená Eva Feuereislová (23) se ve Vile soutěžícím svěřila, že je obětí podvodu své kamarádky a jejího manžela. Po tomto přiznání se ale na veřejnosti objevila další svědectví, která roli Evy v tomto příběhu popisují úplně jinak. Eva prý o všem věděla!

Eva Feuereislová ve Vile v rámci hry, kdy si soutěžící navzájem přiznávali, co vše se jim v životě stalo špatného, vyprávěla svůj příběh. V něm uvedla, že se stala obětí podvodu, kdy na ni boudu ušila její kamarádka s manželem. Milionové dluhy prý na ní byly uvaleny podvodem. Některá svědectví však nyní naznačují, že je všechno asi jinak.

Problémy Evy totiž souvisí s kauzou podnikatele Davida Kracíka, který je momentálně vazebně stíhaný a čeká na soud kvůli mnohamilionovým podvodům. Ten vytuneloval dle všeho pardubický autobazar a zanechal za sebou dlouhou řadu podvedených zákazníků. Ti se momentálně domáhají pohledávek, a to právě na adrese VyVolené Evy.

Eva o všem věděla, tvrdí známý
Feuereislová autobazar přebírala před více než rokem a tvrdí, že o jeho zadluženosti nemá ani ponětí. To však podle bývalého zaměstnance Roberta M. není pravda!

„Eva není naivka, která o ničem nevěděla. Minimálně to věděla ode mě. Ale ona mi tvrdila, že o ničem neví. Dělala hloupou o tom, co se tam děje, a pak zjistím, že vyplňovala smlouvy ještě v době, když jsem tam já nebyl, jen aby umlčela lidi, co jim už auta prodali,“ rozhovořil se o Evě Robert M.

Robert M. nastoupil již do rozjetého vlaku na přání manželky Davida Kracíka, Gábiny. Měl ve firmě udělat pořádek a vytvořit řád, který by při odprodeji a následném prodeji aut fungoval. „Já jsem se do autobazaru dostal přes Gábinu. Ona mě o to požádala, abych tam udělal pořádek, aby měl manžel méně práce a mohl se jí věnovat.  Je pravda, že jsem si ho neprověřil. Na podmínkách nástupu jsem se domluvil s Evou.“

Podvody na denním pořádku
I další informace od pana Roberta M. jsou zajímavé. Podle něj totiž Eva hrála roli bílého koně. „Ke konci nechtěla, abych ty peníze dával Davidovi, ale posílal je přímo jí. Já bych řekl, že byla takový ten bílý kůň, že v tom byla s ním zapřáhnutá od začátku.“

A peníze prý nedluží jen lidem, kteří využili služeb tohoto autobazaru. „V únoru nebo březnu jsem dokonce podal trestní oznámení za to, že mi nezaplatila výplatu 22 tisíc a ještě mi dluží provize za auta.“

Klienti se proměnili v jedno velké slzavé údolí
Z vyprávění bývalého zaměstnance mrazí. Podle jeho zkušeností totiž Eva byla velmi protřelá a dokázala lhát klientům bez výčitek svědomí. Nerozhodily jí ani plačtivé telefonáty podvedených.

„Začali volat lidi a začali hledat auta. Pak i ti, co začali hledat peníze za auta, a pak i ti, co nemají papíry od aut, která koupili. Já to dával do pořádku, ale seznam lidí, co si stěžovali, se zvětšoval. Eva říkala, že to dá do pořádku,“ svěřil se pan Robert M.

Brigády online - výběr u nás

Eva podle něj byla bezcitná a podvedeným klientům slibovala po telefonu těžko splnitelné vzhledem k praktikám firmy.

„Ty lidi mi tam brečeli a byli nešťastní. A ona těm lidem do telefonu slibovala hory doly. Lhala lidem. Dle mě ona dělala podvody. Já viděl fiktivní lživé smlouvy, byla to jasně trestná činnost a výmysl, tak ať pak netvrdí, že o ničem neví. Ona v tom s ním jela. I ona prodávala nějaká auta osobně,“ vyprávěl bývalý zaměstnanec, který skončil po výpovědi bez peněz, bydlení a neměl ani co jíst.

Svědek: Ona byla jeden z tahounů
Robert M. se nakonec rozpovídal i o Evě jako osobě. „Ona je taková, že když zafouká vítr, ona nastaví plášť. Zítra bude tvrdit, že je všechno úplně jinak. Proč to dělá, nevím, jen mi nezaplatila výplatu, i když na to měla. Ona byla jeden z těch tahounů,“ dodal na konci.  

Jaká je tedy pravda? O Evě, o podvodech, dlužné částce a o tom, jak k tomu přišla? O tom zřejmě bude rozhodovat soud. Na státní zastupitelství už bylo podle serveru extra.cz na Evu podáno nejedno trestní oznámení od poškozených.

Eva v sídle autobazaru

Dáme jí LIKE mršce prohnané :-D