Pazderková terčem sprosťáka. Vysmál se jejímu vzhledu

 Iva Pazderková musela skousnout trpkou urážku 
Jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá! Přesně to platí pro Ivu Pazderkovou (33), herečku a přísnou moderátorku netradičního a pro soutěžící bolestivého pořadu Pekelná výzva. Ta si v novém díle vyslechne nepatřičnou poznámku ohledně svého zjevu!


Všechno začalo vlastně nenápadně ve chvíli, kdy se jakoby nic ptala soutěžících, jak se jim v pořadu líbí. A když jeden z nich odpověděl, že je to vzrůšo, neváhala to Pazderková vztáhnout na sebe.

„Tak to je jasné, jsem tu přeci v místnosti já,“ hrála si na namyšlenou Iva. To ale asi neměla dělat. Jeden z odvážlivců si totiž pohrdavě odfrkl a pak ji zpražil. „To si fandíte, teda!“ prohlásil drzý Petr.

Není divu, že to moderátorku pořadu, který běží v pondělí po osmé hodině večerní na Coolu, vytočilo a zaskočilo.



„Prosím?“ ptala se nevěřícně. Pak se ale vrátila do role a odsekla mu. „Ano, já mám důvod si fandit. Vím, jak vypadám a vím, co mám v hlavě,“ řekla Iva. S mladíkem si to pak vyřídila v bolestivých disciplínách, kdy mu nechala dát do těla víc, než je obvyklé. Petr si patrně příště rozmyslí, než zase jako hrubián urazí další ženu

Iva Pazderková

Drzoun Petr, který Ivu urazil

Pazderková mu to vrátila, když s ním nechala drsně mlátit o zem
LIKE :-D